














































































| |
Zdá se, že akce plzeňského Iron Monument Clubu jsou v Praze úspěšné.
Tentokráte, 19. a 20. února 2000 vyjeli v historickém vlaku taženém 475.111
na pražský Semmering. Škoda, že kvůli přechodnosti se nekonal návrat
Prokopským údolím.
The next succeśsful action of the Pilsner Iron Monument Club was in the
south-west part of Prague. The historic train was pulled by beautiful 475.111.
 |
Celkový pohled na pražský Semmering. Ústředním motivem snímku je
soustava 3 mostů nad sebou - ten spodní - cesta přes potok není vidět.
Due to lot of bridges and big rising this railway part in Prague use to
be called "The Prague Semmering". |
 |
Toto je už tradice - množství fotografů obklopuje při všech akcích
hlubočepský viadukt. (Viz též Mikuláš 1998, 1999)
The bridge in Hlubočepy use to be photographed at every event - see
also Mikuláš 1998 and 1999. |
 |
Vlak pokračuje dál pod skálami hlubočepských lomů..
The train continues under the rocks of the Hlubočepy stone pit. |
 |
Je libo pohled na to samé místo z odstupu?
Would you like the same place overview? |
 |
Návrat na smíchovské nádraží.
Return to Smíchov railway station. |
 |
Přejezd ze Severního nádraží na Smíchovské nádraží je možný
pouze úvratí přes jižní zhlaví.
To get to the standard platforms is a bit complicated... |
 |
Setkání dvou strojů, které vládly českým drahám v létech šedesátých.
475.111 & 121 (ex 499.1)
The very common and very popular engines from sixties... |
|