Kam pendolino chodí spát (ONJ)

Rychlostní poměry na I.koridoru

PIC00010.jpg (44453 bytes)
Dráhy Události České pendolino 680.001 - dočkali jsme se! 680.002 - 2. kus u nás! 680.003 - zahájení provozu naposledy do Děčína Technická data Rychlostní poměry Co se vleče - neujede Pendolino v "Lidovkách" Mladá fronta DNES
Úsek Rekonstrukce Max. rychlost pro
klasické soupravy
Max. rychlost pro soupravy s výkyvnými skříněmi Místní omezení Poznámka
Státní hranice D - Děčín 1996-1998 120 140
děčínské tunely       PK* 4km
Děčín - Ústí n.L. 2001-2002 120 140
Ústí n.L.       PK* 4km
Ústí n.L.-Lovosice 2001 120 120 80
Lovosice-Hrobce 2000-2002 160 160 130 rekonstrukce žst. Hrobce
Hrobce-Hněvice 1996-1998 160 160 130
Hněvice-Vraňany 1999-2001 160 160 130 přímý úsek 7km
Vraňany-Kralupy n.V. 2000-2002 160 160 120 Nový tunel u Mlčechvost
Kralupy n.V.-Pha Bubeneč ?-2003 100 120 90 povodeň v r.2002
Pha Bubeneč-Úvaly       PK* 28km
Úvaly-Poříčany 1993-1996 140 160
žst.Poříčany 1994-1997 130 150
Poříčany-Kolín 1997-2000 150 160
ž.uzel Kolín       PK* 3km
Kolín-Přelouč 2000-2004? 160 160 ukončení 12. 2004 je předpoklad
žst.Přelouč 1997-1999 140 160
Přelouč-Pardubice 1999-2001 130 160 130 pro klasiku Přelouč-Valy
Pardubice-Uhersko 1999-2002 160 160
Uhersko-Choceň ? 160 160 zahajovací stavba
Choceň-Ústí n.O. 1999?-2005 120 120 90 Choceň-Brandýs hotov 2002
žst.Ústí n.O.       PK* 2km
Ústí n.O.-Č. Třebová ?-2003 160 160 mostní estakáda
Č.Třebová       PK* 6km
Č.Třebová-Skalice n.S. ?-1998 130 150 dosazen obousměrný autoblok
Skalice n.S.-Brno ?-1999 120 130 70 Brno-Adamov 70km/h
Brno       PK* 5km
Brno-Vranovice ?-2000 160 160
žst.Vranovice ?-2001 160 160 totální rekonstrukce
Vranovice-Břeclav ?-1999 160 160
žst.Břeclav       PK* 4km
Břeclav-státní hranice A ?-1999 160 160

PK* - ponecháno koňovi; má větší hlavu

Literatura: I.tranzitní koridor českých drah. Minulost, současnost a budoucnost. Jan Bittner Dráha 3/2004