Kam pendolino chodí spát (ONJ)

Technická data

PIC00010.jpg (44453 bytes)
Dráhy Události České pendolino 680.001 - dočkali jsme se! 680.002 - 2. kus u nás! 680.003 - zahájení provozu naposledy do Děčína Technická data Rychlostní poměry Co se vleče - neujede Pendolino v "Lidovkách" Mladá fronta DNES
681 - hnací vůz 1.tř. 081 - vložený vůz 1.tř. 683 - vložený hnací vůz bufet 084 - vložený
pantograf pro 3kV ss pantograf pro 25kV a 16kV stř.   vůz 2.tř.
měniče (3-fázový střídač) transformátor    
trv.výkon 1000kW při 121km/h trv.výkon 1000kW při 121km/h
hm. 57,2 t  délka 27 650 mm hm. 57,1 t  délka 25 900 mm hm. 55,6 t  délka 25 900 mm hm. 44,1 t
084 - vložený 684 - vložený hnací vůz 2.tř. 082 - vložený vůz 2.tř. 682 - hnací vůz 2.tř.
vůz 2.tř.   pantograf pro 25kV a 16kV stř. pantograf pro 3kV ss
    transformátor měniče (3-fázový střídač)
trv.výkon 1000kW při 121km/h trv.výkon 1000kW při 121km/h
délka 25 900 mm hm. 56,1 t  délka 25 900 mm hm. 57,2 t  délka 25 900 mm hm. 57,2 t  délka 27 650 mm
Doporučená literatura:
1. Časopis DRÁHA, č.9/2003, str.21, Elektrická vysokorychlostní jednotka řady 680 ČD
2. Časopis DRÁHA ,č.1/2003, str.22, Jednotky "Pendolino" v Evropě, Jiří Konečný
3.
http://spz.logout.cz/vozidla/680/680_cd.html